ACTE DE GRADUACIÓ

El passat 19 de juny, a l’Aula Magna de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, va tindre lloc la graduació dels alumnes de 2n de batxillerat de l’IES Sixto Marco de la promoció de 2023.

Va començar l’acte amb la benvinguda per part del presentador, el professor Israel Hurtado, que va donar pas a una actuació musical del també professor, Alberto Rodríguez. Per part del professorat, José Vicente Candela va ser l’encarregat de donar el discurs de comiat. Vídeos de diferents activitats i viatges realitzats pels alumnes donaven els tocs emotius a l’acte. La presidenta de l’AMPA, Nora Robles  també va oferir unes paraules als alumnes que tancaven una etapa i obrien un futur d’esperança per als  graduats.  En representació dels alumnes, R. López i Á. Hernández ens van donar la seua visió del pas pel Sixto Marco.

Un dels actes més emotius va ser quan el director del centre,  Alfredo García  va entregar les Matricules d’Honor als alumnes que van obtindre tal distinció. Després del lliurament de matricules, el director de l’institut ens va parlar sobre la importància de companys i professors en l’acompanyament educatiu.

Acabats els parlaments, els tutors de 2n batxillerat: Carmen García de 2 Bat. A, Jésica Guirau, 2 Bat B, Guillermo Lapiedra, 2 Bat C i Álvaro Valls, de 2 Bat D acompanyats pel directes i la presidenta de l’AMPA van fer lliurament als alumnes de les orles i obsequis. Acte molt emotiu que tindran en el seu record d’aquesta etapa que acaben.  Aquest dia tan important per als estudiants va acabar en un sopar de companyonia entre alumnes i professors.