25 de novembre Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona

El Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona se celebra anualment el 25 de novembre per a denunciar la violència que s’exerceix sobre les dones a tot el món i reclamar polítiques en tots els països per a la seua erradicació.

En l’IES Sixto Marco són diverses les activitats que es duen a terme, al llarg de tot l’any, per a conscienciar als alumnes d’esta xacra de la societat. Per a la celebració d’este 25N s’han organitzat diferents tallers en diversos nivells educatius. Els alumnes de 2n d’ESO han estat dissenyant unes targetes roges amb frases que mai hauríem de sentir com. “No t’aniràs a posar això?”, “Envia’m fotos amb qui estes” etc. Els alumnes de 3r ESO han pintat un termòmetre o escala de frases que van pujant el to i que desemboquen en tragèdia, En 4t ESO s’han encarregat de realitzar les pancartes i els alumnes de 2n de batxillerat han sigut els encarregats de redactar i llegir el manifest per a l’eliminació de la violència cap a la dona, perquè tota conscienciació és poca.