De acuerdo con las instrucciones que establece la Resolución de 4 de mayo de la Secretaría Autonómica de Educación y FP:
- Se mantiene el calendario previsto, las clases acaban el 16 de junio.
3r Trimestre | Avaluació | Promoció |
Les activitats lectives d’aquest últim trimestre se centraran en:
|
La nota de la tercera avaluació farà constar l’actitud, interès i esforç de l’alumnat en el període de treball de l’activitat educativa no presencial.
Per a l’avaluació final del curs de l’alumnat es tindran en compte les qualificacions de la 1a i 2a avaluació i, en el seu cas, amb la millora de la 3a avaluació. Els centres docents no faran proves d’avaluació extraordinàries per a l’alumnat dels cursos de 1r a 3r de l’Educació Secundària Obligatòria. |
La decisió de promocionar de l’alumnat es prendrà de manera col·legiada per part de l’equip docent, sempre afavorint el procés formatiu de l’alumnat.
Aquesta decisió de promoció no suposa l’aprovat de les matèries suspesses, havent d’aconseguir el nivell competencial bàsic de les mateixes en el curs següent. |
3r Trimestre | Avaluació | Titulació |
Les activitats lectives d’aquest últim trimestre se centraran en:
|
La nota de la tercera avaluació farà constar l’actitud, interès i esforç de l’alumnat en el període de treball de l’activitat educativa no presencial.Per a l’avaluació final del curs de l’alumnat es tindran en compte les qualificacions de la 1a i 2a avaluació i, en el seu cas, amb la millora de la 3a avaluació.
Únicament es podrà proposar que un alumne o alumna vaja a L’AVALUACIÓ FINAL EXTRAORDINÀRIA quan l’equip docent, de manera col·legiada, considere que no reuneix les condicions necessàries per obtenir el títol de Graduat en ESO. Aquestes proves finals extraordinàries podran concretar-se en projectes, treballs i tasques que s’hagen pogut encomanar a l’alumnat en el seu informe final valoratiu. |
Les decisions seran preses per l’equip docent de forma col∙legiada, amb l’assessorament del dep. D’orientació. Per això, els equips docents ponderaran els següents aspectes:Resultats de les avaluacions dels dos primers trimestres.
Possibilitats de seguir amb èxit el curs següent, després de l’aplicació de les corresponents mesures de reforç i recuperació dels aprenentatges no adquirits. Actitud de treball de l’alumnat durant el període d’activitat educativa no presencial Nombre d’àrees amb avaluació negativa. |
3r Trimestre | Avaluació | Promoció |
Es podran incorporar alguns continguts estrictament essencials que no s'hagen vist fins al moment, sempre que s'assegure l'accessibilitat als mateixos en condicions òptimes i iguals per a tot l'alumnat. | La nota de la tercera avaluació farà constar l'actitud, interès i esforç de l'alumnat en el període de treball de l'activitat educativa no presencial.
Per a l’avaluació final del curs de l’alumnat es tindran en compte les qualificacions de la 1a i 2a avaluació i, en el seu cas, amb la millora de la 3a avaluació. Únicament es podrà proposar que un alumne o alumna vaja a L'AVALUACIÓ FINAL EXTRAORDINÀRIA per part de l'equip docent, amb l'assessorament del Dep. d'Orientació, quan s'estime que l'alumna o l'alumne no té possibilitat d'assolir el nivell competencial bàsic del curs avaluat al llarg del curs escolar 2020/21. Aquestes proves finals extraordinàries podran concretar-se a través de proves presencial (, sempre sota la supervisió de les autoritats sanitàries); a distància o fins i tot, a través de la revisió de projectes, treballs i tasques que s'hagen pogut encomanar a l'alumnat en el seu informe final valoratiu emès en l'av. final ordinària |
Promocionarà a 2on de BATX tot l'alumnat, sense que siga determinant el nombre de matèries no superades en primer curs.
La decisió de promocionar de l’alumnat es prendrà de manera col·legiada per part de l’equip docent, sempre afavorint el procés formatiu de l’alumnat. Aquesta decisió no suposa l'aprovat d'aquestes matèries i havent d'aconseguir el nivell competencial bàsic de les mateixes en el curs següent. L'alumnat podrà matricular-se en les matèries de continuïtat de segon curs tot i no tenir superades les de primer curs. |
3r Trimestre | Avaluació | Titulació |
Es podran incorporar nous continguts únicament quan aquests es consideren imprescindibles per a la realització de l’EBAU, tenint en compte, d’una banda, que s’ha treballat a cada matèria al llarg del present curs i, d’altra, les orientacions previstes en els acords de la Comissió gestora de l’EBAU. | La nota de la tercera avaluació farà constar l’actitud, interès i esforç de l’alumnat en el període de treball de l’activitat educativa no presencial.Per a l’avaluació final del curs de l’alumnat es tindran en compte les qualificacions de la 1a i 2a avaluació i, en el seu cas, amb la millora de la 3a avaluació.
Únicament es podrà proposar que un alumne o alumna vaja a L’AVALUACIÓ FINAL EXTRAORDINÀRIA per part de l’equip docent, amb l’assessorament del Dep. d’Orientació, quan s’estime que l’alumna o l’alumne no ha assolit el nivell competencial bàsic del curs avaluat. Aquestes proves finals extraordinàries podran concretar-se a través de proves presencial (, sempre sota la supervisió de les autoritats sanitàries); a distància o fins i tot, a través de la revisió de projectes, treballs i tasques que s’hagen pogut encomanar a l’alumnat en el seu informe final valoratiu emès en l’av. final ordinària |
Les decisions seran preses per l’equip docent que imparteix classe a cada grup d’alumnat de forma col·legiada, amb l’assessorament del dep. d’orientació. Els equips docents ponderaran els següents aspectes:
|
3r Trimestre | Avaluació | Promoció |
Les proves o activitats d’avaluació del 3er trimestre tindran caràcter diagnòstic i formatiu | L’avaluació de cada mòdul professional, atenent al caràcter continu de la mateixa, es farà a partir de les avaluacions que s’hagen realitzat durant l’activitat educativa presencial. Només es tindran en compte les activitats desenvolupades durant el període d’activitat educativa no presencial quan això afavorisca a l’alumne o alumna. | Amb caràcter general tot l’alumnat promocionarà de 1ER a 2ON sense que siga determinant el nombre de mòduls professionals no superats.
La decisió de promocionar de l’alumnat es prendrà de manera col·legiada per part de l’equip docent, sempre afavorint el procés formatiu de l’alumnat. Aquesta decisió de promoció no suposa l’aprovat dels mòduls suspessos, havent d’aconseguir el nivell competencial bàsic dels mateixos en el curs següent. La repetició de curs es considerarà una mesura de caràcter excepcional i només es podrà proposar, de forma col·legiada, per part de l’equip docent quan s’estime que l’alumna o alumne no té possibilitat d’aconseguir els resultats d’aprenentatge no adquirits durant aquest curs durant el curs escolar 2020/21 |
3r Trimestre | FCT | Avaluació | Titulació |
Les proves o activitats d’avaluació del 3er trimestre tindran caràcter diagnòstic i formatiu | S’incorporarà, excepcionalment, UN NOU MÒDUL INTEGRAT que contindrà: els resultats d’aprenentatge i criteris d’avaluació del mòdul de FCT més els objectius generals de cada un dels títols, de tal manera que aquest nou mòdul substituirà excepcionalment el mòdul d’FCT.
Les hores del mòdul integrat serà 155 hores. Donades les circumstàncies, se substituirà l’estada en empreses, per una proposta d’activitats associades a l’entorn laboral. |
L’avaluació de cada mòdul professional, atenent al caràcter continu de la mateixa, es farà a partir de les avaluacions que s’hagen realitzat durant l’activitat educativa presencial. Només es tindran en compte les activitats desenvolupades durant el període d’activitat educativa no presencial quan això afavorisca a l’alumne o alumna.
Proves d’avaluació extraordinaries:
|
Les decisions d’obtenció de títol, així com del Graduat en ESO, s’adoptaran de manera col∙legiada i atenent la competència general del títol i les competències bàsiques establertes per a l’ESO. |
3r Trimestre | Avaluació | Promoció |
Les proves o activitats d’avaluació del 3er trimestre tindran caràcter diagnòstic i formatiu | L’avaluació de cada mòdul professional, atenent al caràcter continu de la mateixa, es farà a partir de les avaluacions que s’hagen realitzat durant l’activitat educativa presencial. Només es tindran en compte les activitats desenvolupades durant el període d’activitat educativa no presencial quan això afavorisca a l’alumne o alumna.
Proves d’avaluació extraordinaries:
|
Amb caràcter general tot l’alumnat promocionarà de 1ER a 2ON sense que siga determinant el nombre de mòduls professionals no superats.La decisió de promocionar de l’alumnat es prendrà de manera col·legiada per part de l’equip docent, sempre afavorint el procés formatiu de l’alumnat.
Aquesta decisió de promoció no suposa l’aprovat dels mòduls suspessos, havent d’aconseguir el nivell competencial bàsic dels mateixos en el curs següent. La repetició de curs es considerarà una mesura de caràcter excepcional i només es podrà proposar, de forma col·legiada, per part de l’equip docent quan s’estime que l’alumna o alumne no té possibilitat d’aconseguir els resultats d’aprenentatge no adquirits durant aquest curs durant el curs escolar 2020/21 |
3r Trimestre | FCT | Avaluació | Titulació |
Les proves o activitats d’avaluació del 3er trimestre tindran caràcter diagnòstic i formatiu | S’incorporarà, excepcionalment, UN NOU MÒDUL INTEGRAT que contindrà: els resultats d’aprenentatge i criteris d’avaluació del mòdul de FCT més els objectius generals de cada un dels títols, de tal manera que aquest nou mòdul substituirà excepcionalment el mòdul d’FCT.
Les hores del mòdul integrat serà 245 hores. Donades les circumstàncies, se substituirà l’estada en empreses, per una proposta d’activitats associades a l’entorn laboral. L’avaluació quedarà recollida mitjançant la qualificació d’apte o no apte en el mòdul professional d’FCT, sense que siga tinguda en compte per calcular la nota mitjana de l’expedient acadèmic. |
L’avaluació de cada mòdul professional, atenent al caràcter continu de la mateixa, es farà a partir de les avaluacions que s’hagen realitzat durant l’activitat educativa presencial. Només es tindran en compte les activitats desenvolupades durant el període d’activitat educativa no presencial quan això afavorisca a l’alumne o alumna.
Proves d’avaluació extraordinaries:
|
Als efectes de titulació, cada equip docent adoptarà la decisió atenent als principis generals d’adquisició de la competència general del títol i els objectius generals del cicle formatiu, sense ser determinant la superació de la totalitat dels mòduls formatius. |
3r Trimestre | FCT | Avaluació | Titulació |
Les proves o activitats d’avaluació del 3er trimestre tindran caràcter diagnòstic i formatiu | S’integraran, de manera excepcional, els mòduls de FCT i de Projecte. Tots dos es realitzaran de forma integrada i amb una durada total de 245 hores
Donades les circumstàncies, se substituirà l’estada en empreses, per una proposta d’activitats associades a l’entorn laboral. L’avaluació del mòdul integrat es realitzarà a través de la qualificació diferenciada del mòdul de Projecte i del mòdul de FCT. El mòdul de Projecte es qualificarà de manera numèrica, entre un i deu, sense decimals, i el mòdul de FCT es qualificarà com a apte o no apte i no es tindrà en compte per calcular la nota mitjana de l’expedient acadèmic. |
L’avaluació de cada mòdul professional, atenent al caràcter continu de la mateixa, es farà a partir de les avaluacions que s’hagen realitzat durant l’activitat educativa presencial. Només es tindran en compte les activitats desenvolupades durant el període d’activitat educativa no presencial quan això afavorisca a l’alumne o alumna.
Proves d’avaluació extraordinaries:
|
Als efectes de titulació, cada equip docent adoptarà la decisió atenent als principis generals d’adquisició de la competència general del títol i els objectius generals del cicle formatiu, sense ser determinant la superació de la totalitat dels mòduls formatiu |