PROGRAMA D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA.

Este programa consistix en unes ajudes destinades a grups d’estudiants de 6é d’Educació Primària i 2n d’Educació Secundària Obligatòria per a desenrotllar un Programa d’Immersió Lingüística en anglés. Amb això es pretén estimular la pràctica oral de la llengua anglesa en entorns comunicatius no formals més dinàmics i atractius.

Així mateix, dins de les activitats a desenrotllar, es tractaran temàtiques d’interés sociocultural i mediambiental, i es promourà la inclusió i convivència d’alumnat de diversos llocs d’Espanya i centres educatius en l’exterior. Les activitats realitzades durant el desenrotllament del programa utilitzaran l’anglés com a llengua vehicular.

La participació gratuïta en l’activitat que tindrà una duració de set dies, inclosos els dies de viatge. El trasllat dels participants des del lloc de residència fins al centre d’immersió lingüística serà a càrrec dels interessats, excepte per a aquells centres que pertanguen a l’àmbit de competència d’este Ministeri.

Així, després d’aplicar uns barems, que ens va facilitar el Ministeri, es van seleccionar un total de 25 alumnes del nivell de 6é del nostre centre. El dissabte 29 de setembre, este alumnat es posa rumb cap a Aroche, un poble de Huelva, on tenen una estada de 7 dies de convivència i immersió lingüística. L’estada es fa en les instal·lacions “Port Penyes” gestionat per l’empresa “Grup Andévalo Aventura”.

Segons informacions del propi alumnat i de les mestres del nostre centre, Loreto i Begoña Mompó, responsables del grup, està sent una experiència molt gratificant i plena d’experiències molt boniques.