“Matinée francophone” a La Pobla Llarga

Els alumnes de 2n, 3r, 4t de l’ESO i les alumnes de 1r de Batxillerat, han participat el passat 22 de gener a la “Matinée francophone” organitzada pel IES Pere d’Esplugues a la Pobla Llarga. Els alumnes han assistit a  una representació teatral, una adaptació de l’obra “Le Tour du Monde en 80 jour” de Jules Verne (BMH Produccions) amb referències a la periodista Nellie Bly qui va fer la volta al món en menys de 80 dies en 1889. Després, han participat en tallers organitzats pels instituts que hi participaven a la “Matinée” i han degustat unes delicioses “crêpes au chocolat”. Els nostres alumnes de 1r de Batxillerat han organitzat un taller que ha tingut molt d’èxit i, fins i tot, s’han convertit en cuiners i han cuinat ells mateixos crêpes per a tots els assistents!

Tots s’han divertit i han passat un matí diferent amb activitats al voltant de la llengua francesa.