Celebració del Dia de la Pau

A l’IES Vermellar hem commemorat el 30 de gener, Dia Escolar de la No-violència i la Pau. La Comissió de Convivència va plantejar dues activitats:

La primera, realitzada juntament amb la Comissió del Pla Lector, va consistir en una lectura compartida entre l’alumnat de 1r i 3r d’ESO. Per parelles de cadascun dels nivells, van llegir i van comentar entre ells una cançó dedicada a la pau: “Imagine” de John Lennon. Prèviament s’hi va visionar el vídeo. Després d’això, es va realitzar una grua de papiroflèxia que es va acabar de realitzar en classe de tutoria.

En la segona activitat, es va realitzar un mural. Aquest va ser preparat pel departament d’Educació Plàstica i Visual i posteriorment, se li van afegir totes les grues de papiroflèxia que s’havien realitzat en la primera activitat . El resultat ha sigut un mural que ens transmet, de manera molt visual, el desig del nostre centre de commemorar aquest dia tan especial, amb un missatge molt clar: PAU.