La Boccia arriba a l’IES Vermellar

ASPROMIVISE visita el centre educatiu per explicar l’esport entre les persones amb diversitat funcional.

L’alumnat de l’assignatura “Història i esport” presentarà el pròxim dia 16 de febrer, dijous, la conferència sobre l’esport i la diversitat funcional. Aquesta conferència serà impartida pel tècnic esportiu de l’entitat ASPROMIVISE, David Soler, qui transmetrà les regles i valors d’integració d’aquest esport. Aquest esport a hores d’ara està acceptat pel Comité Olímpic com a esport paralímpic des de l’any 1984. L’acte tindrà lloc en l’aula d’usos múltiples del centre des de les 11:00h fins les 12:20h. L’alumnat encarregat de la seua organització han estat Rebeca Pla, Sergio Pla, Luca Mazmishvili i Joan Micó.