Concurs Odissea 2022

Aquest any, de nou, l’alumnat de batxillerat de llatí i grec del nostre institut (Érica Albiñana, Carla Argente, Marta Borràs, Ruzha Demireva, Ada Mora i Pablo Sanjuán) ha participat en el concurs Odissea.

En la fase autonòmica d’aquesta competició, en la que han participat més de 300 grups de 50 centres de tota la comunitat, els/les alumnes han de resoldre una sèrie de preguntes sobre cultura clàssica al llarg de quatre dies.

Els dos grups de 2n de batxillerat van respondre bé totes les preguntes, però sols un grup de cadascun dels centres amb màxima puntuació pot participar en la final de desempat; Carla, Marta i Ruzha van ser les nostres representants.

En aquesta ocasió, la dea Fortuna no ens va ser tan favorable i van quedar a pocs punts d’aconseguir un dels tres primers premis.

Els donem l’enhorabona pels bons resultats i agraïm l’esforç i la il·lusió de l’alumnat que ha participat en el concurs.

Departament de llatí i grec