Celebració del dia de l’arbre

Els passats dies 3 i 4 de febrer, la comissió de Centre Ecològic, en col·laboració amb l’ajuntament de l’Olleria, va celebrar el dia de l’arbre amb l’alumnat de 1r d’ESO. Amb aquesta celebració pretenem donar una continuïtat en l’educació mediambiental, que ja van començar en primària i creiem que ha de continuar al llarg de la secundària

L’activitat planificada per l’ajuntament es va realitzar en el paratge de «El Salido» al qual ens varen desplaçar a peu des de l’institut. Allí ens esperaven els tècnics de l’ajuntament per a dirigir i ajudar als i les alumnes. Així mateix ens van rebre l’alcalde i la regidora de medi ambient de l’ajuntament. Tots varen participar, plantant espècies autòctones de la nostra comunitat, com són la carrasca, el llentiscle i l’arboç.

L’activitat va ser tot un èxit ja que l’alumnat van gaudir d’un dia a l’aire lliure en l’entorn local i en un paratge espectacular, alhora que van contribuir a la conservació i preservació del nostre paisatge natural. Un èxit, que sens dubte, ens animarà a seguir altres anys amb aquesta iniciativa.