Felicitacions del departament de Francés

Desde el Departamento de Francés queremos felicitar a todos los alumnos que se han presentado este año a las pruebas homologadas de certificación del nivel A2 de francés (pruebas de la Escuela Oficial de Idiomas), que han tenido lugar en nuestro centro. Con independencia de los resultados obtenidos, los alumnos han tomado conciencia de la importancia de certificar sus competencias, y han demostrado su compromiso durante la preparación de las pruebas. El 80% de los alumnos que se han presentado a las pruebas ha obtenido la certificación (12 alumnos sobre 15). Recordamos a los alumnos que todavía no han retirado el certificado, que este se entrega en secretaría una vez efectuado el pago de la tasa correspondiente.

Celebrem la festa del llibre

Aquest curs la comissió del Pla Lector “El gust per la lectura” ha preparat diferents activitats a l’entorn de la lectura:

Al llarg de la setmana alumnat i professorat han portat llibres que tenien per casa i que ja no els anaven a llegir més. Amb aquestes aportacions hem muntat una paradeta els dies 22 i 23 d’abril. De manera que les persones que han participat en l’activitat han pogut agafar altres llibres que els interessaven o agradaven, i a més a més han estat recompensades amb uns deliciosos dolços preparats expressament per l’alumnat de cuina.

Concurs de fotolectura Bookbody

L’activitat consistia a fer-se una foto amb un llibre amb la particularitat que s’havia de fer coincidir una part del propi cos amb la imatge de la portada del llibre. El resultat ha estat sorprenent. La comissió del Pla Lector ho ha tingut molt complicat per decidir els guanyadors o guanyadores, cadascun d’ells mereixia ser premiat. Totes les fotos estan exposades a l’entrada de l’Institut. Aquest any, les composicions premiades han sigut:

Us deixem la resta de bookbodies participants en el concurs, perquè podeu apreciar la qualitat de les composicions: Booktubes participants

Booktubes participants

Projecció a les aules de l’àlbum il·lustrat El higo más dulce de Chris van Allsburg

El mateix dia del llibre durant la sessió de lectura habitual l’alumnat va tenir l’oportunitat de gaudir d’aquest conte senzill i màgic a la vegada, ple d’unes bellíssimes il·lustracions. A continuació es va dur a terme una tertúlia literària al voltant dels somnis, l’egoisme i els animals de companyia. Una lectura del tot recomanable.

Portada El higo más dulce