CENTRE DIGITAL COL.LABORATIU (Correu alumne)

El centre ha sigut seleccionat com a centre pilot anomenat CENTRE DIGITAL COL·LABORATIU.

Això suposa que tots el membres de la comunitat educativa comencen a formar part del programa.

La primera acció és que tot l’alumnat disposa d’una Identitat Digital que va associat a un compte de Microsoft Office 365 la qual podreu trobar en el perfil de l’alumne en la web família ITACA, a continuació es mostra una imatge per a la seua localització.

En el perfil de l’alumne trobàreu un nou correu (usuario@edu.gva.es) i una contrasenya amb un codi de recuperació per a recuperar-la en cas de ser oblidada.

Aquesta identitat digital us permet entrar al portal d’Office 365, seguint els següents passos:

PAS 1: Inserir correu electrònic (usuario@edu.gva.es).

PAS 2: Inserir la contrasenya :

PAS 3: Ja teniu accés a l’aplicació. Compte de Correu amb Outlook inclós

Animar-vos a entrar i començar a utilitzar-la, és una eina molt versàtil i de gran utilitat.

Més endavant, ja se us donarà més informació i guies per a utilitzar les diferents aplicacions i com s’emprarà per part del centre.

Recordar-vos que la web família ITACA té una APP que podeu descarregar-vos en dispositius mòbils: