Informació del procediment per a Cicles de la Família Professional de:

Transport i Manteniment de Vehicles (Aeronàutica)

Ha de participar en el procés d’admissió:

• L’alumnat del centre que canvia d’estudis:
    • d’ESO a Cicles Formatius de Grau Mitjà.
    • de Cicles Formatius de Grau Mitjà a un altre Grau Mitjà o a un Grau Superior.
    • de Cicles Formatius de Grau Superior a un altre Grau Superior.
  • L’alumnat que vol accedir al centre per primera vegada.

El CFGM “Muntatge d’Estructures i Instal·lació de Sistemes Aeronàutics” s’imparteix al nostre aulari de l’Aeroport de Castelló en horari matutí i l’alumnat que resideix a més de 3 Km del centre pot sol·licitar servei de transport (bus) per anar i tornar.

Els CFGS “Manteniment Aeromecànic d’Avions amb Motor de Turbina“, “Manteniment Aeromecànic d’Helicòpters amb Motor de Turbina” i “Manteniment de Sistemes Electrònics i Aviònics en Aeronaus” s’imparteixen al nostre aulari de l’Aeroport de Castelló en horari matutí i l’alumnat que resideix a més de 3 Km del centre pot sol·licitar servei de transport (bus) per anar i tornar.

Enllaç a videotutorials per a l’admissió i la matrícula

Documentació que heu d’adjuntar durant la matrícula telemàtica

(cal que la tingueu preparada abans de començar el procediment de matrícula)