iMou-te

Activitat de formació del professorat iMou-te: formació per al desenvolupament professional docent a través d’estades formatives durant el curs escolar 2022-2023, amb la finalitat de proporcionar als docents, en les respectives etapes, àrees, matèries i mòduls de la seua pràctica professional, l’aprenentatge i/o actualització de coneixements científics i pedagògics, així com l’adquisició d’habilitats metodològiques i el maneig i utilització didàctica de recursos que els centres educatius estan desenvolupant, a través de l’observació.

Més informació sobre el programa iMou-te

Durant el curs 2023-2024 l'IES la Vall d'Alba es proposa com a Centre Amfitrió amb els següents programes:

Projecte 12005544-23240363 - Projecte TU KÈ? / Proyecto TU KÈ?

Projecte 12005544-23240265 - Compostatge de les restes orgàniques de la cuina i Hort escolar ecològic / Compostaje de los restos orgánicos de la cocina y Huerto escolar ecológico

Projecte 12005544-22230136 - Tutoria individualitzada i tutoria compartida / Tutoría individualizada y tutoría compartida

La tutoria individualitzada va dirigida a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO. Després de l’avaluació inicial es decideix quins alumnes són susceptibles de rebre la tutoria. La tutoria individualitzada consisteix en que el professorat voluntari ajuda a aquest alumnat proposat en aspectes acadèmics i emocionals.
La tutoria compartida consisteix en que alumnat de 3r d’ESO tutoritza a l’alumnat de primer de la ESO que inicia l’escolaritat en el nostre centre. L’objectiu principal és afavorir la transició de l’alumnat al centre.

Objectius:

• Mostrar com es treballa al centre els diferents projectes enumerats anteriorment.

Aspectes que es mostraran:

• Pla de transició
  • Tutoria compartida
  • Tutoria individualitzada
  • Mediació
  • PIIE: projecte d’investigació i innovació educativa que es realitza al centre