Instruccions inici de curs 2024-2025

Benvolgudes famílies,

Deixem enrere el curs 2023-2024 i comencem a preparar el proper amb les mateixes ganes i il·lusió.

El curs escolar 2024-2025 s’iniciarà, per a tots el nivells, el dilluns 9 de setembre, excepte cicles aeronàutica que començaran el dimarts 10 de setembre, i entraran en vigor alguns canvis pel que fa a la càrrega lectiva d’alguns nivells educatius, fet que farà que tornem a tindre dos dies classe per la vesprada (en lloc de tres com el curs que acabem de tancar). Els dos dies que l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, i 1r i 2n de Batxillerat tindrà classe després de dinar seran els dilluns i els dimarts.

El primer dia de classe, dilluns 9 de setembre, NO hi haurà classe després de dinar, el dimarts, sí.

INICI DE LES CLASSES:

Dilluns 9 de setembre
Hi haurà diferents espais per rebre l’alumnat:

• Sala d’Actes: 1r ESO
  • Zona hort: 2n ESO
  • Pati despatxos: 4t ESO
  • Zona davant menjador: 3r ESO
  • Zona porxo gimnàs: 2n BAT
  • Zona grades: 1r BAT
  • Zona entrada principal (escultura): CAI i HBD (presencial)
  • Zona entrada edifici cicles: SMX i DAW
  • Zona edifici principal de l’aeroport: Cicles Aeronàutica. Inici curs 10 setembre.
  • Per a l’alumnat del CFGM semipresencial de CAI i CFGS semipresencial d’HBD es facilitarà instruccions per començar el curs en una reunió que tindrà lloc el dia 11 de setembre a les 11:50 h en la Sala d’Actes del centre.

Dimarts 10 de setembre
Inici de les classes dels Cicles Formatius d’Aeronàutica a les instal·lacions de l’aeroport.

Moltes gràcies i bon estiu!

Equip Directiu IES la Vall d’Alba