I Aeroemcas Fòrum

El passat dimarts 26 de març s’ha celebrat el I Aeroemcas Fòrum d’empreses del sector aeronàutic en l’aulari del Centre en l’Aeroport de Castelló organitzat pel Departament d’Aeronàutica.

El programa que s’ha dut a terme durant aquesta jornada, dirigida als alumnes/as del centre, es caracteritza per xarrades d’empreses del sector aeronàutic i una taula redona en la qual s’ha debatut, entre altres coses, temes molt importants per a l’alumnat com la preparació d’una entrevista de treball, què se li demana a un treballador a l’hora de realitzar-li un contracte de treball, necessitats de les empreses del sector aeronàutic, el futur del sector… També s’ha comentat els nous combustibles SAF, s’ha realitzat una introducció als drons en la vida quotidiana i els últims incidents de seguretat en el sector aeronàutic.

Les empreses presents en aquest primer fòrum han sigut les següents: Aeroport de Castelló, Panamedia, eCube, Brok-air i Titan Firefighting.