Identitat Digital corporativa per a tot l’alumnat

L’IES la Vall d’Alba és “Centre Digital Col·laboratiu” de la Conselleria d’Educació. Aquest projecte consisteix, entre d’altres, en la creació d’una IDENTITAT DIGITAL corporativa: un compte de correu electrònic per a tot l’alumnat amb el format @alu.edu.gva.es, el qual ens permetrà:

• Millorar la comunicació per email amb tota la comunitat educativa.
  • Utilitzar les eines MS Office 365 per a crear documentació, videoconferències i col·laboració entre els membres de la comunitat educativa.
  • Millorar la capacitat d’emmagatzematge: 1 TB al OneDrive i 50 GB al correu electrònic (Outlook).
  • Integritat amb altres plataformes de Conselleria com Aules, WebFamília, LliureX, etc.

L’alumnat del centre ja té activada aquesta Identitat Digital. Per a saber-la podeu fer els passos següents:

cdc01cdc02cdc03

És recomanable canviar la contrasenya del compte. La clau de recuperació servirà en cas d’oblidar la contrasenya.

Per a provar la Identitat Digital, recomanem accedir a la web https://www.office.com i iniciar sessió amb les credencials @alu.edu.gva.es.

Què podem fer amb la Identitat Digital?

És interessant que l’alumnat tinga configurat al seu dispositiu mòbil l’app Outlook amb les credencials de la seua identitat digital.

Accedir a les eines de MSOffice365

• Outlook –> correu electrònic fins a 50 GB
  • OneDrive –> emmagatzematge al núvol fins a 1 TB
  • Word –> documents de text
  • PowerPoint –> presentacions digitals
  • Excel –> fulls de càlcul
  • Teams –> plataforma de comunicació i col·laboració
  • I moltes altres eines interessants

La Identitat Digital serà la mateixa durant tots els cursos i tots els nivells d’estudis.