Avís important inici de curs 20-21

Benvolgudes famílies,

Com ja saben aquest curs va a ser un curs especial i diferent, i haurem de posar un poc de la part de tothom per tal de que tot funcione el millor possible, sempre atenent i prevalent la salut i el benestar de l,alumnat i del personal del centre.

Per aquesta raó, i per tal de complir amb les mesures higièniques i de salut que ens dicten les lleis, hem hagut d’establir unes normes i uns protocols que s’hauran de seguir diàriament en la vida al centre i que, com la situació que estem vivint,  són susceptibles d’anar canviant durant el curs.

A continuació els informem de les mesures que poden afectar més directament aquests dies:

– L’alumnat haurà de portar el seu esmorzar i la seua aigua cada dia, ja que la cafeteria no donarà aquest servei i les fonts romandran tancades.

– Aquest curs, per problemes d’aforament, l’alumnat que no dispose de beca de transport i menjador no podrà fer ús del servei de menjador.

– És obligatori l’ús de la mascareta en tot moment, tant dins del recinte com als patis. Aquell alumnat que es negue a posar-se la mascareta serà expulsat del centre.

– Les famílies hauran de signar un document facilitat per Conselleria on es comprometen a no portar al centre a l’alumne/a si presenta algun tipus de símptoma compatible amb el COVID-19. Aquest document serà lliurat pel tutor o tutora el primer dia de classe.

– L’alumnat tindrà diferents entrades i recorreguts per accedir a les seues respectives aules. Els tutors i tutores els esperaran el primer dia a l’entrada per guiar-los.

– Cada alumne i cada alumna tindrà un lloc assignat a l’aula. Mai podrà canviar aquest lloc sino és per ordre del seu tutor o tutora. Al menjador també ocuparà sempre el mateix lloc.

– L’alumnat haurà de llavar-se les mans amb gel hidroalcohòlic a cada canvi de classe i abans d’esmorzar i dinar. També haurà de rentar la taula i la cadira que haja ocupat en aules compartides al final de la classe.

– L’alumnat haurà d’esmorzar a l’aula durant els primers minuts de l’esplai. No es podrà treure menjar al pati.

– Cada nivell educatiu tindrà la seua zona acotada al pati. L’alumnat sols podrà estar a l’espai que li corresponga.

– Aquest curs la biblioteca és converteix en una aula, per la qual cosa no es podrà fer ús d’aquesta. Sols es donarà servei de préstec de llibres dimarts i dijous a l’hora del pati.

L’equip docent del centre tenim moltes ganes de tornar a veure als seus fills i filles i reprendre la tasca docent presencialment. Estem segurs de que tot anirà bé i animem a les famílies a ser optimistes i afrontar el curs amb il·lusió.

Atentament,

L’Equip Directiu