Suspensió activitat docent dimarts 29/octubre/2024

Segons resolució de l’Alcaldia d’Elx, se suspén l’activitat docent del dimarts, 29 d’octubre de 2024, en els centres d’ensenyament d’educació infantil, primària i secundària públics, concertats i privats, EPAs, Conservatori de Música, Escola Oficial d’Idiomes d’este municipi i el Centre Associat UNEDElche. Igualment, se suspén l’activitat orientada al públic en les instal·lacions esportives municipals, la suspensió del mercat ambulant de llauradors en la C/ Arquitecte Verd, el mercat ambulant de la C/ Migdia de La Marina, la clausura dels llocs de venda de flors en el Cementeri “Verge de l’Asunción” i el tancament dels parcs i jardins públics, així com el Museu del Palmerar “Sant Plàcid”, per a evitar possibles incidències.

Descarregar Resolució de l’Alcaldia

AVÍS CONVOCATÒRIA VAGA TRANSPORT ESCOLAR (servicis mínims del 100%)

Perquè en prengueu coneixement i als efectes oportuns, els informem que des de la Direcció Territorial d’Educació d’Alacant, ens han comunicat la situació de vaga convocada per als pròxims  dies 28 d’Octubre, 28 i 29 de novembre; 5 i 9 de desembre, convertint-se finalment en indefinida a partir del 23 de desembre de 2024. Esta vaga afectarà el/els conductors/as, professionals del sector de transport de persones urbà, interurbà i transport de mercaderies per carretera en l’àmbit de la comunitat valenciana.

Així mateix, se’ns comunica que els servicis mínims seran els següents: “Per als servicis de transport escolar: es prestaran al 100% dels servicis que regularment es presten en dies lectius”.

Atés que els servicis mínims decretats són del 100%, esperem que el dia passe sense incidències, peròno és descartable que es produïsquen retards, rutes que no es poden dur a terme, etc.

Títol valencià

Títols de Valencià

D’acord amb la resolució de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, de 26 de setembre de 2024, per la qual s’estableix el procediment per al reconeixement, la certificació i el registre de nivells de referència de valencià de l’alumnat que haja finalitzat ensenyaments regulats per la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació, en aplicació del qual estableix l’article 16 i la disposició transitòria tercera la de la llei 1/2024, de 27 de juny, de la Generalitat, per la qual és regula la llibertat educativa:

  • L’alumnat que curse estudis a partir del curs acadèmic 2024-25 inclusivament: el certificat de coneixements de Valencià és tramitarà d’ofici per part dels centres educatius, una vegada acaba l’avaluació final ordinària i extraordinària. Una vegada expedit i registrat el certificat, el sistema el remetrà telemàticament a l’adreça de correu electrònic que figure en ITACA.
  • L’alumnat que haja cursat estudis fins al curs acadèmic 2023-24 inclusivament o haja realitzat la prova d’accés a la universitat: o Ha de seguir el següent tràmit telemàtic per sol·licitar el certificat. En el mateix enllaç trobareu tota l’explicació, llegiu-la detingudament abans de fer el tràmit per veure com fer-l’en el vostre cas particular.
  • En cas de ser necessari la presentació d’un certificat d’estudis, el podeu sol·licitar seguint els instruccions que trobareu en la pestanya “secretària” del menú superior. Indiqueu en l’email que el voleu per a l’emissió del certificat de Valencià.

GUIA D’INICI DEL CURS 2024-2025

El curs 2024-2025 s’inicia el dia 9 de setembre, per a tots els cursos i nivells: ESO, FPB i BATXILLERAT. A continuació s’informa detalladament de totes les qüestions importants a tindre en compte  per al nou curs:

PRIMER DIA DE CLASSE

EL Dilluns 9 de setembre, a les 08.00: Entren tots els alumnes de tots els grups i nivells. Els alumnes/as es dirigiran al GIMNÀS, zona de GRADERIES, SALA D’USOS MÚLTIPLES o PASSADÍS CENTRAL (depenent de les indicacions que hi haurà en els taulons dins del centre). Allí seran rebuts pels professors/as tutors i a continuació aniran directament a l’aula amb el tutor/a, qui els donarà més indicacions sobre l’organització del curs, el transport escolar a qui corresponga, etc.

TRANSPORT ESCOLAR

ATENCIÓ! Els alumnes que no hagen presentat la SOL·LICITUD o l’ESBORRANY del transport escolar en la Secretaria Administrativa del centre NO PODRAN FER ÚS DEL TRANSPORT ESCOLAR

Els usuaris del transport escolar poden pujar el primer dia de classe a qualsevol autobús de l’IES TORRELLANO que passe per la seua parada. El primer dia de classe s’entregarà a cada usuari una fulla amb les normes del transport escolar i el número d’autobús assignat per a l’ANADA a l’institut i per a la TORNADA a casa cada dia (eixa fulla és igual que la que poden veure en l’enllaç NORMES DEL TRANSPORT ESCOLAR. A partir d’eixe moment han de respectar el número d’autobús assignat en cada trajecte de cada dia, perquè tots porten totes les places ocupades i si no pugen a l’autobús assignat provocarien que altres usuaris queden sense plaça. Si es produïx algun canvi o hi haguera algun error han de comentar-lo en Vicedirecció #al més prompte possible.

IDENTITAT DIGITAL DE L’ALUMNAT

La identitat digital permet a l’alumnat comunicar-se per correu electrònic amb el professorat i accedir a les aplicacions Office 365, Aules, WebFamilia, Portal Edu, Lliurex… És imprescindible perquè, que tots els alumnes/as tinguen activada i operativa la seua ANEU, que té el format “nombreyapellidos@alu.edu.gva.es”. Si encara no la tenen, poden iniciar l’activació de l’ANEU a partir d’este moment i per a això s’han de seguir els passos que s’expliquen en este enllaç.

ACTUALITZACIÓ DE FOTOGRAFIA

Per a poder emetre i entregar el carnet d’estudiant i per a actualitzar la fotografia incorporada en ITACA en l’expedient de cada estudiant, necessaris per a l’exercici de la funció educativa, es prendrà una foto durant els primers dies de setembre a l’alumnat .

Tallers per a famílies sobre educació sexual (en línia)

Des de l’AMPA us comuniquem que s’impartiran 3 tallers de formació per a famílies de manera en línia tractant el tema de l’educació sexual: Per a què servix l’educació sexual? Quin és el nostre paper com a família? Què necessitem saber i com podem transmetre-ho? Com podem abordar les dificultats que sorgisquen?

Es realitzaran els dies 22 de febrer, 29 de febrer i 6 de març en horari de 17.30 a 19.00 h.

Tota la informació la teniu disponible en l’arxiu adjunt i en el nostre canal de Telegram (https://web.telegram.org/a/#-1001416962630).

Pots inscriure’t a través d’este enllaç per a obtindre el link de la sessió (https://forms.gle/xfXThtWQoy2bsoiG6):

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies