Visita al Centre de Majors d’Orpesa

L’alumnat de FPBII ha participat en l’activitat “el llibre del nadal d’Orpesa”, que ha tingut lloc en el centre de majors d’Oropesa, en la qual han compartit records i han plasmat alguns dels testimoniatges que els han comptat en dibuixos, textos i postals nadalenques. Sens dubte, ha estat un matí especial per a tots ells/es.

El alumnado de FPBII ha participado en la actividad “el libro de la navidad de Oropesa del Mar”, que ha tenido lugar en el centro de mayores de Oropesa del Mar, en la cual han compartido recuerdos y han plasmado algunos de los testimonios que les han contado en dibujos, textos y postales navideñas. Sin duda, ha sido una mañana especial para todos ellos/as.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies