Participació en la Lliga de Debat de la Xarxa Vives

Cinc alumnes de l’IES Torre del Rei van participar fa una setmana en la Lliga de Debat de la Xarxa Vives amb la següent qüestió: És la intel·ligència artificial una amenaça per a la humanitat? Van tindre l’oportunitat de debatre contra tres centres educatius de la província. Després d’uns mesos de preparació, malgrat la pèrdua i no haver passat a la semifinal, l’alumnat ha guanyat en valors, humilitat i saber estar. Des del centre volem agrair la disponibilitat de l’alumnat i estem molt orgullosos del seu treball dut a terme!