Participació de l’IES Torre del Rei en CoEduArt a l’UJI

L’IES Torre del Rei participa en l’exposició de treballs coeducatius d’escoles i instituts de Castelló CoEduArt, que té lloc en el Hall de la Facultat de Ciències Humanes i Socials de la Universitat Jaume I organitzada per STEPV Intersindical Valenciana des del divendres 26 de maig fins al 12 de juny.

El nostre IES expose dos projectes: Meresc un carrer dut a terme per l’alumnat de 1FPB, el qual es va presentar a la Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament d’Orpesa, i Mural per al 8M de l’alumnat de Compensatòria i taller de reforç de Valencià.

CoEducArt és un projecte-exposició resultat de tot un treball a les aules per tal que l’alumnat prenga consciència sobre:

• La vida i història de les dones
  • Desigualtat
  • Violència masclista
  • Les diferents bretxes que ens travessen com a dones.

L’objectiu és posar en valor el paper invisibilitzat de totes les dones que amb el seu treball, cures, empenta i dedicació lluiten per aconseguir una societat més justa i igualitària.