Graduacions 2FPB, 4ESO i 2n Batxillerat curs 2021-2022

Divendres 17 de juny a la vesprada es va celebrar l’acte de graduació del curs 2021-2022 de l’alumnat de 2FPB, 4ESO i 2n Batxillerat en l’Espai Cultural d’Orpesa. A ell van assistir representants de l’Ajuntament d’Orpesa i de l’AMPA, l’equip directiu de l’IES, professorat, famílies i l’alumnat graduat. Volem agrair a l’AMPA i a l’Ajuntament d’Orpesa per fer possible aquesta celebració. Felicitem a tot l’alumnat que es gradua pel seu esforç i dedicació, els animem a continuar formant-se per al seu futur i els desitgem molta sort en aquesta nova etapa.