Esteu tots i totes convidats/es al II Concert Intercultural que farà el nostre alumnat i professorat a la carpa polivalent d’Orpesa el proper 1 d’abril a les 11h. Segur que ho passem d’allò més bé!
Estáis todos y todas invitados al II Concierto Intercultural que realizará nuestro alumnado y profesorado en la carpa multiusos de Oropesa del Mar el próximo 1 de abril a las 11h. ¡Seguro que lo pasamos genial!


