JORNADES DE PORTES OBERTES CURS 24-25

Dins del Pla de Transició de primària a secundària de l’IES Torre del Rei amb el CEIP Dean Martí i CEIP La Mediterrània, s’han dut a terme diverses accions de Portes Obertes per a l’alumnat de sisé de les dues escoles que el pròxim curs 24-15 vindran al nostre centre a cursar 1 de l’ESO. La primera activitat ha sigut visitar les dues escoles (les orientadores i la cap d’estudi) per explicar a l’alumnat de 6é el funcionament de l’IES i contestar als dubtes que tenen respecte al pas a secundària. Uns dies després, ha sigut aquest alumnat qui ha visitat l’IES Torre del Rei. Durant la visita, han pogut vore totes les instal·lacions i conéixer part del professorat que tindran el curs vinent, a les conserges i a l’alumnat de l’IES durant el pati, ja que han compartit l’esbarjo amb elles i ells. En acabar aquest, han dut a terme diverses activitats esportives organitzades per l’alumnat de 4ESO de l’optativa d’esports i per l’alumnat de 3ESO de l’optativa d’igualtat. Ho hem passat d’allò més bé!!!
Dues vesprades, s’han dut a terme les reunions amb les famílies dels dos CEIP per separat, per explicar el mateix que s’ha explicat als seus fills i filles, a més d’altres qüestions com el funcionament de l’AMPA de l’IES Torre del Rei…
Des de l’IES Torre del Rei us donem la benvinguda!!!!!!!! (support)😊