Concurs Què fem amb el fem? 2024

Coincidint amb el 5 de Juny, Dia Mundial del Medi Ambient, a l’alumnat de 2n ESO de l’optativa Fem Un IES Sostenible li han entregat el premi d’aquest concurs amb el projecte “Mar de plàstics”, que ha sigut seleccionat per a la categoria de Secundària de entre les 27 iniciatives presentades de un total de 20 centres educatius de la provincia de Castellò. El premi ha sigut entregat en la Sala d’Actes de la Facultat de Ciències de la Salut de l’UJI per Félix Hernández, director de la Càtedra Reciplasa-UJI, Sergio Toledo, president de Reciplasa, Jesús Lancis, vicerrector d’Investigació de la UJI, i Fernando Albarrán, director tècnic de Reciplasa. A l’acte també ens han acompanyat familiars i autoritats municipals.
Enhorabona al nostre alumnat i també als companys/es dels centres de Benicàssim, Almassora i Castelló que també han resultat premiats!!!!!👏👏👏👏👏