Projecte Integra i tallers “Rap i Poesia”

Durant les setmanes del 8 al 19 d’abril s’han dut a terme a l’IES Torre del Rei diversos tallers de composició poètica “Rap i Poesia” mitjançant el rap a 1ESO amb el raper local Evar aka Raptor. En aquesta activitat, organitzada pel departament de castellà, l’alumnat ha pogut conéixer la història del rap i utilitzar aquest per a fer composicions poètiques.
Per altra banda, l’alumnat de 1FPB ha realitzat el taller INTEGRA amb l’objectiu d’usar la poesia i la música per treballar l’educació emocional en l’assignatura d’àmbit lingüístic i en tutoria.
Les dues activitats estan subvencionades per la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament d’Orpesa a través de l’AMPA del nostre IES.
Divendres 19 d’abril s’ha dut a terme la posada en pràctica de les creacions líriques creades per l’alumnat a l’hora del pati amb el raper Evar aka Raptor i el Roberto DJ Kpsu, qui també ha participat en la segona sessió del taller INTEGRA. Gràcies als dos per tot el que ens han ensenyat i a l’alumnat per les composicions que han dut a terme. #rap #poesia # roberto_dj_kpsu
#evar_aka_raptor

🎤💿🎶✏️📄