Collita d’hivern de l’hort escolar en 1ESO Biologia i Geologia

Aquesta setmana l’alumnat de 1r d’ESO dins de l’assignatura de Biologia i Geologia ha recollit les verdures i hortalisses de la collita d’hivern del nostre hort escolar ecològic. S’han collit bledes roges, enciams, faves, julivert, cebes… amb l’ajuda de Marta d’Hortus minimus a qui li donem les gràcies per tot el que ens ha ensenyat.
Tot el que s’ha obtingut, s’ha donat a famílies vulnerables del nostre municipi per iniciativa del mateix alumnat de 1ESO. El projecte d’hort escolar és possible gràcies a la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament d’Orpesa a través de l’AMPA de l’IES Torre de Rei dins del projecte de l’hort escolar del Pla de Sostenibilitat 23-24. Quin goig fa el que hem collit!!!!

🫛🧅🥬🥦🌱
#pobrezacero #ods1 #ods2 #ods10 Albergínia #hortus.minimus #XarxaCeSCa