I JORNADA XARRADES EXALUMNES

El passat 27 de març, el nostre Institut va ser testimoni d’unes inspiradores jornades d’exalumnes dirigides als nostres estudiants de 4ESO, Formació Professional i Batxillerat.
L’ exalumnat va compartir les seues experiències, des del seu pas per les aules fins a la seua trajectòria acadèmica o professional actual. A més a més, ens van explicar què els va motivar a triar les seues carreres o cicles formatius, oferint valuosos consells sobre eixides laborals.

Va ser una oportunitat única per als nostres estudiants de conéixer de primera mà el camí després de l’institut! Gràcies a tot l’exalumnat que va participar i va compartir la seua experiència amb nosaltres. Esperem continuar inspirant i guiant a les generacions futures cap a un futur exitós.