Videoconferència Campanya Antàrtica

El 2 de febrer, ecodelegats i ecodelegades i alumnat de ciències han tingut l’oportunitat de conèixer, en directe, els projectes científics que es duen a terme en la “XXXVII Campaña Antártica”, en l’Illa Decepción, científics del Misteri d’investigació amb el recolzament del “Ejército de Tierra” espanyol. Ha sigut una jornada molt interessant en la que, a més de conèixer millor aquest tan desconegut continent, l’alumnat ha tingut l’oportunitat d’interactuar i fer preguntes. Aquesta conferència s’engloba dins del projecte “European Blue Schools” que iniciem durant aquest curs per a aproximar a l’alumnat al món marí. El nostre especial agraïment a l’organització de la “Campaña Antártica”, que ha fet possible que puguem viure aquesta meravellosa experiència i a la Regidoria d’Educació i la Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Orpesa, que ens han oferit un espai i recursos on poder desenvolupar aquesta activitat, amb el màxim de participació possible d’alumnat.
#campañaantartica
@ejercitodetierra