Lliurament de premis de Reconeixement Centres educatius sostenibles en l’àmbit educatiu del Ministeri d’Educació i Formació Professional

L’IES ha rebut el premi de Reconeixement de centre sostenible pel treball realitzat en el centre a través d’un projecte de recerca i innovació educativa denominat “Ecoeducació als nostres centris: Orpesa verda” que va iniciar en 2018.
Aquest projecte va finalitzar el curs escolar 20-21 però des de l’IES es va apostar continuar treballant per la Sostenibilitat, per al que ha comptat amb el suport de l’AMPA i de l’Ajuntament d’Oropesa per al desenvolupament de moltes de les seves accions.
Aquest reconeixement ha estat possible pel treball conjunt del professorat i alumnat del centre conscienciat i implicat en matèria de Sostenibilitat. Enhorabona i felicitats a tota la gent que s’ha implicat tots aquests anys!!!! UN IES SOSTENIBLE ÉS POSSIBLE!!!!!♻️♻️♻️