Premi a la Millor exposició oral en “El gust d’investigar” a l’UJI

Una representació de l’alumnat de 1r de batxillerat de l’assignatura Biologia, Geologia i Ciències Ambientals ha participat en el concurs científic “El gust d’investigar” organitzat l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de l’UJI i el CEFIRE de Castelló obtenint el premi a la millor presentació oral.

El treball de recerca “Bacteris resistents als antibiòtics: importància de la microbiota” ha sigut exposat en l’Aula Magna de l’escola esmentada davant de la resta de centres educatius participants. Aquesta investigació s’emmarca dins del projecte “El repte FISABIO” que ha portat a terme el departament de Biologia i Geologia del nostre IES amb la Fundació FISABIO amb el suport de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament d’Orpesa a través de l’AMPA de l’IES Torre del Rei.