Visita a FISABIO i al Museu de la Ciència a València amb 3ESO, 1FPB i 4ESO optatives Biologia I Geologia i Cultural científica

Dimarts 9 de maig l’alumnat de 3ESO, 1FPB i 4ESO de les optatives de Biologia i Geologia i de Cultura Científica han visitat el centre d’investigació FISABIO a València. Allí han pogut conèixer les investigacions sobre genòmica explicades per les mateixes científiques i científics que les duen a terme. Aquesta visita s’emmarca dins del projecte del departament de Biologia i Geologia amb FISABIO “La lluita contra la resistència als antibiòtics”.

Després s’ha visitat la Ciutat de les Ciències a València i el Museu de la Ciència, on l’alumnat ha gaudit de la ciència de manera lúdica. L’autobús de l’eixida ha estat subvencionat per l’AMPA del nostre centre.