Xerrada a 3r d’ESO en Biologia i Geologia

L’alumnat de 3r ESO de Biologia i Geologia ha començat l’inici del tercer trimestre amb una interessant xarrada impartida pel pare d’una alumna del centre. Juanjo Martín ens ha parlat de la seua trajectòria personal i professional i que té molt a veure amb temes que s’han treballat i es treballaran en l’assignatura de Biologia aquest curs. Com a Biòleg de professió, ens ha parlat de la resistència dels bacteris als antibiòtics com un dels majors problemes de salut pública, que actualment ja està produint una gran quantitat de morts mundialment. I finalment, ens ha donat una gran explicació sobre Esclerosis múltiple, malaltia que li van diagnosticar fa tretze anys, però que no li ha impedit continuar endavant!!!!!….. moltíssimes gràcies, Juanjo i enhorabona per la teua fortalesa tot i les limitacions que has trobat en el teu camí…. Un gran exemple per al nostre alumnat!!!!!