Projecte VEUS de Medicus Mundi Mediterrània

Dimecres 5 d’abril ha visitat el nostre centre l’activista del Congo Sylvie Luzala Siluvundi amb qui hem realitzat un podcast dins del projecte VEUS de l’ONG Medicus Mundi Mediterrània. Sylvie ha recorregut les aules de 1ESO de l’àmbit CTEM a 1ESO on treballem aquest projecte. L’alumnat li ha fet preguntes sobre el Congo, l’ONG de la qual és vicepresidenta “Etoile du Sud” i sobre el seu activisme. En finalitzar, ha realitzat una xerrada per als membres del Consell Ambiental (ecodelegades i ecodelegats) i per a l’alumnat de les optatives de 1ESO i 2ESO “Fem un IES Sostenible” que també estan treballant el projecte. Amb aquestes intervencions s’ha dut a terme l’enregistrament amb el mòbil del podcast que aviat estarà llest.

Des de l’IES Torre del Rei volem agrair a Sylvie la seua visita i al personal de Medicus Mundi Mediterrània per pensar en nosaltres per participar en VEUS. Per a l’alumnat i el professorat ha sigut molt emocionant poder parlar amb una activista tan compromesa com ella.