FIRUJICIÈNCIA 2023

Dijous 30 de març, l’alumnat de 1r de batxillerat científic del nostre IES ha participat com a talleristes en la fira científica de la Universitat Jaume I, Firujiciència. En ella, han explicat al públic assistent el projecte “El repte Fisabio, la lluita contra la resistència als antibiòtics” que estan desenvolupant els alumnes de les assignatures del departament de Biologia i Geologia durant el curs 22-23.

De 10:00 a 13:00 del matí, han pogut fer de científiques i científics que divulguen els seu treball de laboratori: cultius cel·lulars, tenyiments de GRAM, antibiogrames…

En el nostre taller, ha participat personal de FISABIO, en concert, Carles Úbeda, científic del projecte i tres persones del departament de comunicació.