CAMPAMENT D’IMMERSIÓN LINGÜÍSTICA A 2n DE L’ESO

Passat 5 de març, 25 estudiants de 2n d’ESO del nostre centre acompanyats per 2 professors, van embarcar-se en una aventura que segurament recordaran sempre. Van passar sis dies a un campament de YMCA a Priego (Cuenca) fent activitats d’immersió lingüística en anglés gràcies a una beca concedida pel Ministeri d’Educació i Ciència a un projecte presentat pel Departament d’Anglés.Una vegada allí es van trobar amb estudiants de l’Institut Antoni Cumella de Granollers (Barcelona) amb qui van conviure tota la setmana i van establir una gran amistat.Primerament, van fer una presentació del nostre poble mitjançant un divertit vídeo elaborat per l’alumnat de 2n d’ESO i van intercanviar uns regalets amb l’alumnat de l’altre institut.Al llarg de tota la setmana, van dur a terme moltes activitats al voltant de la temàtica “Aspectes socioculturals de països de llengua anglesa”. També van dur a terme activitats esportives i jocs, totes en anglés amb monitors especialitzats. A més a més, dijous van viatjar a Cuenca on van visitar el museu paleontològic i el centre històric de la ciutat.Les nits van ser molt divertides amb jocs, música i festa. També, cada dia van donar el premi Shakespeare a l’alumne que més haguera parlat en anglés durant tota la jornada.L’últim dia va ser una jornada de plors per la pena d’acabar aquesta experiència i dir adeu als nous amics amb qui segurament mantindran el contacte i, qui sap, podran tornar a veure. Sense cap dubte, una experiència molt enriquidora per a tots.