Visita guiada teatralitzada al Castell d’Orpesa a 3ESO “Dones i història”

Dimecres 1 de març i dijous 2 de març, l’alumnat de 3r de l’ESO -distribuïts en tres visites d’una hora i mitja- han pogut gaudir una visita teatralitzada al Castell d’Orpesa organitzada i subvencionada per la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Orpesa, amb la col·laboració del departament de Geografia i Història i el Punt Violeta Rainbow del nostre IES.

En aquesta l’alumnat, ha pogut aprendre la història del Castell d’Orpesa i, per tant, del nostre poble, a través de la narració teatralitzada de quatre dones rellevants de la història d’Orpesa, com ara, Laura de Cervelló. Així, aquesta visita ens ha premés redescobrir el nostre passat i arrencat de l’oblit a les dones que marcaren la història del nostre poble.

L’activitat s’emmarca dins de les accions programades per nostre centre per al 8 de març, que aquest any dediquem a “La dona i la història”.