L’alumnat de 1FPB presenta el seu projecte “Meresc un carrer” a la Regidoria d’Igualtat d’Orpesa

L’alumnat de 1FPB ha sigut rebut per la regidora d’Igualtat i Urbanisme de l’Ajuntament d’Orpesa. Li han presentat una proposta sobre els noms dels carrers. La proposta sorgeix de la participació en el projecte “Merezco una calle“, que promou la igualtat en els noms dels carrers.

En acabar, l’alumnat ha registrat una sol·licitud on es proposen noms de dones rellevants de la província, que podrien ser utilitzats en futurs carrers del municipi.