Visita al cementeri

Dimarts passat, 25 d’octubre, va tindre lloc la visita de l’alumnat de segon de batxillerat de l’IES Torre del Rei al cementeri de Castelló, amb la finalitat de conéixer de primera mà les exhumacions de represaliats pel franquisme que s’estan duent a terme en aquestes dates. La visita va ser a càrrec de membres del Grup per la Cerca de la Memòria Històrica de Castelló, els qui van dur a terme una aproximació històrica a la realitat de la postguerra després de la Guerra Civil, posant l’accent en la institucionalització de la repressió perpetrada per la dictadura.Posteriorment l’alumnat, acompanyat en tot moment per professorat del centre, es va dirigir al centre de la ciutat de Castelló amb la finalitat de visitar el refugi antiaeri construït durant la contesa bèl·lica.