3 de juny Dia Mundial de la Bicicleta

El dimecres 15 de juny i el dijous 16 de juny, l’alumnat de 1ESO dins de l’àmbit CTEM i l’alumnat de 2ESO de l’optativa Fem un IES sostenible, ha realitzat una gimcana per a commemorar el 3 de juny Dia Mundial de la Bicicleta organitzada per la Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Orpesa en la carpa municipal del Parc del Castell a Orpesa. En aquesta activitat han dut a terme proves físiques de cooperació i cohesió en grups per fomentar els valors grupals del treball entre iguals, l’ajuda mútua, l’esport i l’activitat física. A més a més, han aprés nocions bàsiques sobre la bicicleta: com arreglar una punxada, el material que cal portar quan s’ix amb bicicleta, la normativa viària quan es va en bicicleta (casc, llums, armilla reflectora, senyalització amb els braços…). L’activitat està emmarcada dins del projecte Stars de Mobilitat sostenible i segura. També han participat els dos grups de 6é del CEIP Dean Martí dilluns 14 de juny i els dos grups de 5é del CEIP La Mediterrània el dimarts 14 de juny.