Participació de l’IES Torre del Rei en L’escola canta

Divendres de 10 de juny, l’IES Torre del Rei d’Orpesa va participar amb el CEIP Dean Martí i el CEIP La Mediterrània en la cantata “El cor de la Terra”. Aquest espectacle musical s’emmarca dins del projecte L’Escola Canta a través del qual s’aborda l’emergència climàtica per a remoure consciències a través de cançons com a ‘Planta un arbre’ o ‘Planeta bicicleta’.

Es tracta d’una iniciativa de la Conselleria d’Educació, que compta amb la col·laboració de les regidories d’Educació i Cultura de l’Ajuntament d’Orpesa, de la qual han format part més de 300 estudiants d’Orpesa; entre ells/elles una desena de joves de primer de l’ESO del nostre IES, que van delectar al públic amb la dramatització de les peces, i la Unió Musical d’Orpesa, que va posar la banda sonora a aquesta nit tan musical i reivindicativa.

La preparació de la teatralització del nostre alumnat ha comptat a càrrec del professorat de l’àmbit lingüístic de 1ESO. Done’m l’enhorabona al professorat i a l’alumnat per la tasca feta.