• Solicitud Beca MEC
    La passada setmana el Ministeri va publicar la convocatòria de beques per al curs 24/25. Aquestes beques van dirigides a  l’alumnat que el proper curs desitge continuar estudis de FP, batxillerat o Estudis Universitaris.
  • Pruebas de acceso a los ciclos de grado medio y superior 2024
    Convocades les proves proves d’accés als cicles de grau mitjà i superior l’any 2024
  • Charlas AMPA – Prevención de la depresión y la ansiedad en la juventud
    El proper dimarts 6 de febrer tindrà lloc la primera de les xerrades organitzades per AMPA/AFA. Amb el títol «Prevenció de la depressió i l’ansietat en la joventut»
  • Movilidades en Florencia y Dublín
    Este último mes se han realizado dos movilidades Erasmus en nuestro centro. Accede en la siguiente página para conocer más detalles.
  • Elecciones Consejo Escolar
    El proper 23 de novembre es celebren eleccions al Consell Escolar. Famílies, alumnat i personal dels centres docents estan convocats a votar per a triar les persones que representaran la veu de la comunitat educativa en aquest òrgan de govern.
  • (sin título)
    ERASMUS – DEPARTAMENT DE VALENCIÀ El projecte COR E+ , pretén posar en valor el patrimoni lingüístic i cultural dels territoris europeus de parla catalana. És un projecte concebut a llarg termini on alumnat de diversos cursos aniran, any rere any, coneixent les característiques lingüístiques i culturals del català arreu d’Europa. Si eres alumna/alumne de 1r d’ESO i esteu interessats, al següent link teniu tota la informació.
  • Visita Virtual
    Com en tota història, arriba el moment d’acomiadar-se i donar pas a noves oportunitats. La construcció d’un nou edifici representa un nou començament, una oportunitat de créixer i adaptar-se a les necessitats canviants de l’educació. Encara que deixarem arrere aquests murs que ens han protegit i han sigut la nostra llar, portarem sempre en els nostres cors els records i les experiències viscudes ací. Amb l’objectiu de preservar els records i la història d’aquest lloc tan significatiu per a tots nosaltres, hem creat una Visita Virtual a la que podeu accedir mitjançant el següent enllaç. Esperem que us agrade!!!!
  • Procedimiento de admisión curso 2023-2024
    Ja està publicada la RESOLUCIÓ per la qual s’estableix el calendari i les instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat per al curs 2023- 2024
  • Jornada de puertas abiertas
    El IES Estació presenta sus jornadas de puertas abiertas para poder dar a conocer nuestra oferta formativa de ESO, Bachillerato y Ciclos Formativos.