INICI DE CURS 2024-2025

OBSERVACIONS LLISTAT DE LLIBRES:
• L’alumnat no ha de comprar els llibres de text fins que el professorat els ho confirme. Assegureu-vos de resoldre qualsevol dubte que en tingueu amb el
professorat.
• S’aconsella a l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat que faça la sol·licitud per al banc de llibres.
• Els criteris de repartiment de llibres nous, i no tan nous, serà al·leatori, prioritzantse sempre el repartiment de llibres usats.
• Per motius pressupostaris, només es donaran llibres a 1r i 2n de batxillerat de les assignatures comunes. En cas de disponibilitat pressupostària s’ampliarà a d’altres assignatures.
• Recordem que l’incompliment en el retorn de llibres del Banc suposarà l’expulsió del mateix. Assegureu-vos d’haver acomplit aquest tràmit abans de començar el curs.

•L’alumnat que no forma part del banc de llibres cal que en tinga cura dels mateixos per si, en proper cursos, es plantegen formar-ne part.

ADMISSIÓ CURS 2024-2025

admiNOVA

INFORMACIÓ SOBRE ELS TELÈFONS MÒBILS

Benvolgudes famílies,

Els recordem que l’ús del telèfon mòbil a l’institut està prohibit. Sols està autoritzat per a usos didàctics sota petició del professorat.

Si es detecta l’ús indegut de telèfons mòbils, l’aparell serà retirat i restarà a direcció d’estudis fins que el pare/la mare/tutor/a legal de l’alumne vinga a efectuar la retirada, en cap cas s’entregarà a l’alumne i si s’escau l’alumne serà amonestat.

Si es detecta que l’ús del mòbil ha sigut per prendre fotografies o vídeos dels membres de la comunitat educativa o de les instal·lacions del centre i vulnera la llei de protecció de dades o ha tingut qualsevol ús delictiu, s’incoarà expedient disciplinari i es presentarà denúncia davant el Ministeri Fiscal, jutjat de guàrdia o qualsevol de les dependències dels Cossos i Forces de Seguretat de l’Estat.

Preguem la màxima col·laboració de les famílies.

Moltes gràcies.

L’equip Directiu.

INFORMACIÓ BEQUES MEC 24-25INFORMACIÓN MECAS MEC 24-25

CARTELL BEQUES

CARTEL BECAS

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU

L’equip educatiu de l’IES SORTS DE LA MAR  Dénia us desitja Bon Nadal i Feliç Any Nou

INICI DE CURS 2023-2024

REUNIÓ DE TUTORS AMB LES FAMÍLIES DIMARTS, 19 DE SETEMBRE A LES 19H

OBSERVACIONS LLISTAT DE LLIBRES:
• L’alumnat no ha de comprar els llibres de text fins que el professorat els ho
confirme. Assegureu-vos de resoldre qualsevol dubte que en tingueu amb el
professorat.
llibres.
• Els criteris d’elecció de llengua per als llibres de text del curs 2023-2024 ha estat
en base a la legislació vigent en matèria de plurilingüisme.
sempre el repartiment de llibres usats.
assignatures.
del mateix. Assegureu-vos d’haver acomplit aquest tràmit abans de començar el
curs.
• L’alumnat que no forma part del banc de llibres cal que en tinga cura dels mateixos
per si, en proper cursos, es plantegen formar-ne part.