La mirada matemàtica

Premis : La mirada Matemàt1ca

Les fotos guanyadores han sigut:

Reespiral (4ESO i Bach)

Doble simetría (1,2,3ESO)

Títols de l’ESO

Els alumnes de l’ESO que haguessin finalitzat els estudis al juny 2022 i juny 2023 podran passar per secretaria a recollir el títol els dijous de 9:30 a 12:00. Si no pot acudir personalment, haurà d’autoritzar una altra persona en nom seu, adjuntant DNI de tots dos.

JORNADES DE PORTES OBERTES

El proper dimarts 7 de maig comencen les Jornades de Portes Obertes, dirigides a famílies. Es faran xerrades a pares i mares per donar informació de cara al curs que ve. El calendari queda de la manera següent:

Dimarts 7 de maig:

19h: famílies d’alumnat de 6è de Primària que vulguin matricular els seus fills/es a 1r ESO a l’IES Sorolla el proper curs

Dimarts 14 de maig:

18h: famílies d’alumnat de 2n de Batxillerat

19h: famílies d’alumnat de 1r de Batxillerat

20h: famílies d’alumnat de 4t ESO

Dimarts 21 de maig:

18h: famílies d’alumnat de 3r ESO

19h: famílies d’alumnat de 2n ESO

20h: famílies d’alumnat de 1r ESO

Admissió ESO i Batxillerat

NORMATIVA:

ORDE 8/2024, de 24 d’abril, de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, per la qual es regula el procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents públics i privats concertats que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial a la Comunitat Valenciana.

CORRECCIÓ d’errades del Decret 48/2024, de 23 d’abril, del Consell, pel qual es regula el procés d’admissió en els centres docents públics i privats concertats que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial, a la Comunitat Valenciana. Criteris per a la valoració de les sol·licituds.

DECRET 48/2024, de 23 d’abril, del Consell, pel qual es regula el procés d’admissió en els centres docents públics i privats concertats que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial, a la Comunitat Valenciana.

RESOLUCIÓ de 25 d’abril de 2024, del director general de Centres Docents, per la qual s’establix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial, per al curs 2024-2025.