La setmana d’immersió lingüística continua amb molta energia per a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO de l’IES Serra d’Irta.
Durant aquesta segona jornada, l’alumnat ha participat en nombroses activitats on l’esport i l’anglés s’han combinat d’una manera dinàmica i divertida. Les classes a l’aire lliure i les activitats cooperatives han permés continuar millorant la comunicació en anglés mentre compartien temps i experiències amb alumnat d’altres centres.
Però el dia no ha acabat ací. A la nit, l’alumnat ha participat en una gimcana esportiva, demostrant esforç, treball en equip i molt bon ambient.
Els resultats no podien ser millors:
🥈 2n premi en categoria masculina
🏅 4t lloc en categoria femenina
Enhorabona a tot l’alumnat per la seua actitud, implicació i entusiasme. Ho han fet genial!