ESTUDIS A L’IES SERRA D’IRTA

BATXILLERAT
CICLES FORMATIUS

?EXPOSICIÓ I CONCERT A ALCALÀ DE XIVERT?

Aplega l’Exposició del PIIE Recuperant les nostres arrels al CESAL d’Alcalà, del 9 al 14 de maig en l’horari habitual de l’espai.

Aquesta exposició és una xicoteta mostra dels diversos treballs realitzats per l’alumnat de l’IES Serra d’Irta, el CEIP Lo Campanar, CEIP La Mola i l’Escoleta Infantil “El bosc de les fades”.

La inauguració d’aquesta Exposició es realitzarà el proper dia 9 de maig a les 10h amb la participació d’alumnat de l’institut.

A les 11h, a l’escenari de les Antigues escoles (CESAL), es realitzarà un Concert pedagògic on participarà l’alumnat de l’IES Serra d’Irta i el CEIP Lo Campanar, juntament amb altres associacions col·laboradores en aquest projecte.

Escoltarem i veurem el treball de música i danses tradicionals autòctones i de diversos índrets de l’Estat, a més, d’adaptacions de música actual amb essència tradicional

Vos esperem i desitgem que us agrade!Moltes gràcies a tots els col·laboradors en aquest projecte!

L’alumnat de 1r de Batxillerat d’Informàtica ja tenim a punt els models 3D que serviran de regal per les associacions que col·laboren amb el PIIE “Recuperant les nostres arrels”.

Vota el teu disseny preferit!!!!!!!!!!!!

PROJECTES DEL CENTRE:

DOCUMENTS ADMINISTRATIUS:

NOVETATS:

Canal de Podcast de l’IES

BANC DE LLIBRES

A final de curs s’han de retornar en el mateix estat en què es van lliurar, i esborrats, sense marques de bolígraf o similars. En cas que durant el curs els folres es deterioren, cal canviar-los per no fer malbé el llibre. I, en qualsevol cas, a l’hora de fer l’entrega, cal que aquests siguen completament nous