AMPA

Bon dia, El pròxim dia 30 a les 18.30 es realitzarà una xarrada en l’institut sobre l’assetjament escolar organitzada per l’AMPA. S’impartirà per un equip de psicòlegs especialitzats.
Es realitzarà en la sala d’actes de l’institut. No dubteu a vindre.

Es prega màxima difusió. Aprofitem per a comunicar els mètodes de Difusió amb els quals podeu estar al dia de les activitats de l’AMPA.

AMPA IES SEDAVI:

Correu: ampaiessedavi@gmail.com

Telegram: https://t.me/ampaiessedavi

Comunitat de Whatsapp: https://chat.whatsapp.com/dkqnoco0lzfh56xhmypmvq

Bon dia, us volem convidar a la reunió anual ordinària de l’AMPA que se celebrarà el dia 19/10 a les 19.15 a la biblioteca de l’institut de Sedaví. Es realitzarà just després de les reunions que també tenen alguns tutors eixa mateixa vesprada. Es plantejaran les noves accions a realitzar juntament amb l’institut i aprofitarem per a escoltar les vostres aportacions i suggeriments.
També és interessant l’assistència si algú vol ser membre de la junta directiva, o només vol apuntar-se a assistir i decidir en les juntes.
N O   F A L T I I S !!     És molt important per als vostres fills que pugueu formar part en les decisions i accions que els influeixen, i des de l’AMPA es pot col·laborar de moltes maneres a això.
Aprofite per a enviar el programa d’enguany.

INSCRIPCIÓ I QUOTA DE L’AMPA

La inscripció és voluntària, però summament convenient per a participar en la vida del Centre.
La inscripció a l’AMPA inclou els serveis de l’associació, la col·laboració en les seues tasques i suposa el benefici afegit de les subvencions als seus associats en diverses activitats al llarg del curs. L’import de la quota és de 15 € pel primer fill matriculat i 3 euros pel segon o següents. Assenyalar eixa circumstància en entregar l’imprés.

La quota s’abona via entitat bancària, en efectuar la matrícula, seguint les instruccions d’esta. L’oficina bancària és Caixa Popular compte: ES21 3159 0011 1423 5997 1823 El titular és l’AMPA IES SEDAVI

S’indica en l’imprés de matrícula si s’ha abonat i si desitges que es proporcione a l’AMPA unes dades bàsiques que s’inclouen en l’imprés: Nomene/s, cognoms i email de progenitor/és i estudiant/s així com opcionalment si en el telèfon mòbil s’accepta rebre comunicacions
per WhatsApp/Telegram.

Per a contactar amb l’AMPA es pot fer mitjançant correu electrònic a ampaiessedavi@gmail.com, per whatsapp als grups de treball i es facilitarà informació a través de telegram. ( https://t.me/ampaiessedavi o buscant AMPA IES SEDAVI en telegram.)

Ja està en ús la primera pissarra donada per l’AMPA d’un lot per a millorar la qualitat del visionat pels estudiants.

Canal de distribució en Telegram per al
AMPA IES SEDAVI.

Tambien punxant en l’enllaç: https://t.me/ampaiessedavi

ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES (AMPA)

Estimades famílies,

Un any més hem començat el nou curs escolar i des de l’AMPA IES Sedaví volem fer-vos arribar estes línies, en primer lloc, per a donar-vos la benvinguda al present curs escolar, informar-vos de les activitats que tenim previstes realitzar durant el curs i animar-vos a forma part d’esta associació, si hui dia encara no ho sou.

L’I.E.S. Sedaví, ha sigut acreditat com a centre Erasmus, això permetrà que alumn@s del nostre centre participen en projectes subvencionats amb fons europeus i tinguen l’oportunitat de fer posades en comú i treballar en equips multidisciplinaris amb centres d’altres països europeus. Des de l’AMPA IES Sedaví, volem felicitar i agrair al centre i a l’equip docent que l’ha fet possible i que sens dubte redundarà en benefici de l’educació dels nostres hij@s.

La missió que tenim com AMPA és col·laborar amb les millores i projectes del centre amb els recursos que tenim disponibles i al nostre abast.

Com la majoria de les associacions els nostres recursos depenen de les quotes dels socis i de les subvencions que rebem i estàs són en funció dels socis que podem acreditar. Actualment el centre escolar té un cens de 688 alumnes dels quals 172 pertanyen a l’AMPA, un 25% de total d’alumn@s, per la qual cosa els recursos i les subvencions que rebrem seran en funció de la grandària d’esta associació, que en data de hui són molt limitats.

Estudiarem qualsevol necessitat que ens facen arribar des del centre i/o les famílies i que puguem atendre dins del nostre pressupost.

Des d’ací volem fer una crida a les famílies perquè participen i s’associen a l’AMPA IES Sedaví, això ens permetrà tindre majors recursos per a poder participar i col·laborar en més activitats. És el nostre esperit que tots els alumnes del centre puguen participar de TOTES les activitats que realitzem, la situació de socis actual no ens permet sufragar el 100% de totes les activitats, per la qual cosa per a algunes d’elles i com s’ha detallat anteriorment, se sol·licitarà un donatiu a aquells alumn@s que no siguen soci@s i que vulguen participar.

Com poden participar les famílies? Formant part d’AMPA mitjançant l’abonament de la quota anual.

Quota anual 15€ (família amb 1 alumn@) + 3€ per cada alumn@ extra.

Núm. de compte ES21 3159 0011 1423 5997 1823

Enviar justificant d’ingrés al mail de l’AMPA IES SEDAVI : ampaiessedavi@gmail.com Detallar el nom i curs de l’alumn@/@s, i núm. de telèfon per a incloure en el grup de comunicació AMPA de Telegram.

La directiva som un grup de pares que de manera altruista gestionem els recursos de l’associació i organitzem les activitats que es realitzen al llarg del curs, si estan interessat a pertànyer a la directiva fes-nos-ho saber i et convocarem a pròximes reunions.

A més, hi ha un grup de suport i ajuda per a l’organització d’esdeveniments, només has de mostrar la teua voluntat de participar i t’inclourem en un grup que tenim on avisem de les activitats i les necessitats de personal per a dur-les a terme.

L’educació de nuestr@s fills és cosa de tod@s, uneix-te a l’AMPA IES Sedaví i participa.

Una salutació.

Directiva AMPA IES SEDAVI.