Hort Escolar

Des de fa ja 3 cursos escolars, l’IES SEDAVÍ treballa amb diferents grups del centre l’hort escolar. Tenim disponible una parcel·la d’aproximadament 30 metres quadrats organitzats en bancals de 2×1, on se sembra, acarona i recullen les diferents collites de temporada que ens ofereix el clima mediterrani. A més disposem d’aromàtiques en la boga del terreny sembrat amb l’objectiu de protegir de manera natural plagues d’insectes que puguen amenaçar els cultius. A més disposem d’una figuera, una llimera i un taronger. És l’alumnat el que es reparteix el que es cull.

En la posada en marxa del projecte comptem amb l’ajuda de l’ONG CERAI, realitzant formació tant per a professorat, com a alumnat i famílies. Hui dia formem part de la Xarxa d’Horts de la Comunitat Valenciana.

Si encara vols saber més sobre el nostre projecte no dubtes a visitar la nostra web!!!