PANTICOSA

VIATGE D’ESQUÍ DE 3r ESO.

L’alumnat de 3r d’ESO del nostre centre va estar des del dia 5 fins al 9 de febrer en l’estació d’esquí de Panticosa, a la província d’Osca. Durant tota la setmana, l’alumnat ha realitzat la modalitat de ski o snow en les pistes de l’estació de Formigal. a més d’esquiar han realitzat diverses activitats, com a visita Biescas de turisme, relax en el balneari de Panticosa i altres activitats com a fuita room. Ha sigut un viatge de 10, on l’alumnat ha esquiat molt, han aprés un nou esport, gaudit molt i s’han conegut entre ells, fomentant noves amistats. El professorat responsable de l’activitat va ser del departament d’Educació Física, Alejandro Gil, Vicente Berna i Mónica González així com Pau Buigues de Tecnologia.