ASTÚRIES 25-26.

Viatge de 4t ESO a Astúries abril 2026

L’alumnat de 4t d’ESO estan gaudint d’uns dies a Astúries. Han fet diverses activitats com a escalada, tirolina, espeleologia, el descens dell riu Segella o la visita als llacs de Covadonga. També visitaran Madrid i el parc d’atraccions. Ha

/

LISBOA 25-26

VIATGE 1r BATXILLERAT.

L’alumnat de primer de batxillerat acompanyat per les professores Toñi Carbonell. Paqui Belmonte, Inés Rosa i Consuelo Morcillo estan gaudint d’uns dies a Portugal, visitant Lisboa i Sintra. El viatge acabarà amb un dia al parc de la Warner a Madrid.

25 de març. Lisboa.

26 de març. Sintra i Cascais

DIA INTERNACIONAL DE LA DONA.

8 de març.

Diumenge passat 8 de març va ser el Dia Internacional de la Dona, per això la setmana anterior estuvimo realitzant en el nostre IES diferents activitats de conscienciació:

  • El dilluns dia 2 de març muntem l’exposició “Filles del Feminario” (Filles del Feminario.Servici de Cultura), prestada per la universitat d’Alacant i que es podrà visitar fins al 15 de març en l’hall del centre.
  • D’altra banda, l’alumnat de 1r de l’ESO va poder gaudir de l’espectacle “Dones en la Ciència”, oferit per l’ajuntament d’Alacant.
  •  En 4t d’ESO i 1r de batxillerat s’impartirà pròximament una xarrada sobre “Noves Masculinitats”, facilitada, també, per l’ajuntament d’Alacant.
  • En tots els nivells s’han realitzat des de les tutories diferents dinàmiques de conscienciació.
  • Finalment, l’alumndao del punt violeta va confeccionar llaços violetes per a repartir a la resta dels seus companys i companyes.
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies